توافقنامه

کلیه کاربران، خریداران سایت گالری فرش احسان و کلیه اشخاص پس از تهیه هر یک از محصولات سایت ، موظف به رعایت کامل شرایط و ضوابط هستند.

ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور ( جمهوری اسلامی ایران) است. این شرایط جامع و کامل نبوده و گالری فرش احسان حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت را برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق فرم تماس گالری فرش احسان اعلام گردد.

 

فصل اول: تعاریف

خریدار: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.

فروشنده: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید.

محصول: هر یک از محصولات ارائه شده توسط فروشگاه آنلاین گالری فرش احسان

پرتال کاربران سایت به آدرس   https://ehsancarpetgallery.com که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.

تعرفه: فهرست کامل محصولات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.

تحویل محصول: ارسال محصول توسط پست یا باربری به خریدار

 کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت گالری فرش احسان را مشاهده و مرور می کنند.

فصل دوم: هویت

گالری فرش احسان : سایت اینترنتی با آدرس https://ehsancarpetgallery.com که در این توافق نامه فروشگاه آنلاین نامیده می شود.

هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران فروشگاه وجود دارد و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود.

هویت فروشنده: فروشنده شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران فروشگاه وجود دارد و محصولات عرضه شده تحت حساب وی مدیریت می شود.

برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به فروشگاه آنلاین گالری فرش احسان می باشند.

ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. گالری فرش احسان مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران ندارد.

خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. گالری فرش احسان حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. گالری فرش احسان حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار اقدام نماید.

کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با محصولات، بر عهده فروشنده به تنهائی می باشد.

فصل سوم: نحوه ارتباط طرفین با هم

روش ارتباطی مستند گالری فرش احسان با خریدار ، آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در فرم تماس گالری فرش احسان است.

گالری فرش احسان مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.

فصل چهارم: تغییرات

تغییرات توافقنامه:

توافقنامه استفاده از خدمات گالری فرش احسان تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه گالری فرش احسان و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، گالری فرش احسان حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت گالری فرش احسان در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا گالری فرش احسان مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت گالری فرش احسان کنترل نماید.

تغییرات فنی:

گالری فرش احسان برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد گالری فرش احسان موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریداران موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، گالری فرش احسان امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریدار به فروشگاه وکالت می دهد تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای گالری فرش احسان نماید.

گالری فرش احسان می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.

فصل پنجم: تحویل محصول

پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، ظرف مدت ۲۴ ساعت محصول توسط پست و یا باربری برای خریدار ارسال میگردد.

در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، گالری فرش احسان مجاز به افزایش زمان تحویل تا ٢ برابر خواهد بود.

خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.

گالری فرش احسان مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.

در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل به گالری فرش احسان اعلام نماید و گالری فرش احسان موظف است ضمن پیگیری مغایرت محصول ارایه شده در سایت فروشگاه، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد.

فصل ششم: امنیت و محرمانگی

به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه گالری فرش احسان تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. گالری فرش احسان هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.

گالری فرش احسان با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.

گالری فرش احسان مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.

گالری فرش احسان مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار ، توسط اشخاص ثالث ندارد.

گالری فرش احسان موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

گالری فرش احسان تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران انجام می دهد از این رو گالری فرش احسان نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.

در صورت نیاز خریدار جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف گالری فرش احسان ، گالری فرش احسان بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.

فصل هفتم: مرجع قضاوت

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریداران موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در فرم تماس گالری فرش احسان اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت فروشگاه اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریداراران می توانند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

فصل هشتم: شرایط و ضوابط کلی خریدار

قوانین خریدار

سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید.

بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد.

  • ذکر این نکته ضروریست که گالری فرش احسان نیز ملزم به پشتیبانی ۲۴ ساعته یا شخصی سازی محصول برای خریداران نیست و صرفا پشتیبانی شامل مواردی است که محصول به فروش رفته دارای مشکل باشد.
  • پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
  • امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  • هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد فروشگاه های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
  • گالری فرش احسان هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای گالری فرش احسان خواهد بود.
  • با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت گالری فرش احسان ، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط گالری فرش احسان را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  • گالری فرش احسان در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  • سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و گالری فرش احسان هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

تغییرات توافقنامه:

توافقنامه استفاده از خدمات گالری فرش احسان تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه گالری فرش احسان و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، گالری فرش احسان حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت گالری فرش احسان در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا گالری فرش احسان مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت گالری فرش احسان کنترل نماید.

شکایت ، انتقادات و پیشنهادات

در راستای مشتری مداری سایت گالری فرش احسان ، حق و حقوق مشتریان عزیز در اولویت کاری ما می باشد، اگر در سایت به مشکلی بر خوردید یا شکایت و یا انتقادی از ما دارید در این فرم به ما اطلاع دهید تا در سریع ترین زمان ممکن پیگیر آن باشیم.